Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

+2
Tubzoonraug
Vajhuamsibluag
6 posters
  • Reply to topic

SGU & VP Lao Hmong American Veterans

Vajhuamsibluag
Vajhuamsibluag
Moderators
Moderators

Registration date : 2009-02-28

Character Sheet
 :

SGU & VP Lao Hmong American Veterans  Empty SGU & VP Lao Hmong American Veterans

Post by Vajhuamsibluag December 17th 2009, 11:55 am

11/28/09

" Ib tug ua, ib tug txhob rhuav"

Yog txhais licas? Tsis ceevfaj tsam Potter ua rau VP rov raug txim tsis muaj hnub tawm! Chee Yang nyob hauv VP daim "black list?" Txawm licas los tejzaum FBI rau tej nom loj yuav paub tas lawm ho. Nej xav licas?

Bill: Yesterday, I was invited to be the distinguished guest to 'open' the 3-day Lao-Hmong New Year celebration at the Adam's County Fairgrounds. Besides a few thousand Hmong, the Mayor of Westminster, Nancy McNally, and two of her city council members attended, a country commissioner and a state representative. It was very festive and, if Ed could have attended, he would have been relieved that we didn't have to drink their strong 'kickapoo joy juice', as we have in the past!  

Mayor McNally said that their Veterans Memorial Project is nearing completion.

Nationwide, I am still helping General Vang Pao, and his team, register and validate all Lao-Hmong SGU veterans and widows around the country. As you know, Congressman Jim Costa (D-CA) has processed and coordinated a bill with VA to provide very limited VA benefits (veterans recognition to all Asian Allies from the Vietnam War with access to all national cemeteries, and state veterans cemeteries, with 'full military honors'). I will be flying to Southern California on the 4th of December to visit with General Vang Pao and his family to further coordinate this effort. Working with the State Department, General Vang Pao has also arranged a "Day of Reconciliation" with the Communist Laotian Government to be held on the 10th of January.

He, the U.S. Ambassador to Thailand, a top Thai official and the Laotian Communist leader will meet on the Mekong River bridge between Laos and Thailand to hold this ceremony. The Communist Laotian government has agreed to return Lao-Hmong land and property back to their original clans and provide land for any Lao-Hmong family that wants to return to Laos. I doubt that many Lao-Hmong Americans will want to return to Laos ever, other than to possibly visit relatives or help sponsor some relatives to the United States. This gesture, hopefully, will also stop the persecution of Lao-Hmong people still hiding in the jungles of Laos from the Pathet Lao and Vietnamese military forces......to be seen.

General Vang Pao also wants to change the date of the National Lao-Hmong Recognition Day from the 22nd of July primarily because that date was selected arbitrarily by yang Chee, who is on the General's 'black list' as he was never a "Colonel", never in the SGU, nor the CIA and led student rallies against the U.S. and Lao-Hmong SGU and their families in 1975.  

By the way, all Lao-Hmong clans were present at yesterday's New Year opening ceremonies where each clan participates in a ceremonial 'toast', except the Colorado Yang clan. Only Lo Yang was there who has distanced himself from Yang Chee. The new Lao-Hmong National Recognition Day being considered is the day that CIA Agent Bill Lair concluded the military alliance between the U.S. and General Vang Pao.  

As far as 'registering' the other Asian allies, I have assigned a team of 3 U.S. retired senior officers. who directly worked and coordinated our Cambodian allies during the Vietnam War to work with them. I will continue to work with General Vang Pao to contact and register the Lao-Hmong SGU veteran communities and I have also organized a Vietnamese non-profit organization and team to help me contact and coordinate the registration of all South Vietnamese veterans across the country: www.usvava.com  

After meeting with General Vang Pao on the 4th of December, I will meet with the top South Vietnamese community leaders, veterans, generals and admirals on the 5th of December, including General Ton That Dinh and General Nyuen Khanh, who was the last 'head of state' that surrendered to the North Vietnamese in Saigon in 1975. I will arrange to meet later with the Denver Vietnamese community leaders and then with other states.  

To coordinate and register our Montagnard allies, I have assigned a non-profit organization of U.S. Special Forces that fought and worked directly with them during the Vietnam War. I have attached the registration form that I created for all of the Asian allies, except the Lao-Hmong SGU, which General Vang Pao's hired team created just for the SGU.

Congressman Jim Costa's bill should be introduced anytime to Congressman Bob Filner (D-CA), Chairman of the House of Representatives Veterans Affairs Committee. As you know, Congressman Filner was successful in bringing limited VA benefits to the WWII Filipino Scouts who worked for the U.S. Army. This should be a true bi-partisan effort and we have already 'lined up' many Congressmen and Senators to support or co-sponsor this bill once we receive an official House Bill number.  

Finally, I am hoping to arrange for General Vang Pao to visit Colorado next year, perhaps for the Lao-Hmong New Year opening ceremony in November, right after Thanksgiving, since the Colorado Vue Clan will be in charge of organizing it.
Joe Potter

Last edited by Vajhuamsibluag on December 17th 2009, 12:00 pm; edited 1 time in total
Vajhuamsibluag
Vajhuamsibluag
Moderators
Moderators

Character Sheet
 :

SGU & VP Lao Hmong American Veterans  Empty Re: SGU & VP Lao Hmong American Veterans

Post by Vajhuamsibluag December 17th 2009, 11:57 am

"11/28/09

Mayor McNally:"

I am aware that you and other prominent members of the Westminster City government attended the Hmong New Year festivities this weekend. While I was unable to attend, certain matters that were reported to me were somewhat distressing. I hope that this e-mail sets the record straight.

The Lao-Hmong Memorial Foundation Board of Directors consists of five US born Vietnam veterans. The only Hmong associated with our efforts is Yang Chee who serves as a non-voting advisor and interpreter. Congressman Ed Perlmutter is the Honorary Chair of the Foundation and we are extremely careful regarding our fundraising and marketing efforts.

Joe Potter is not associated in any capacity with this effort. I have learned that Joe Potter is not a Brigadier General, although he has presented himself in this capacity at numerous Hmong events. You may remember that he was at the Hmong Recognition Day celebration in 2007 as a Lieutenant General (three stars). He retired from the Air Force as a Colonel. He has organized or joined several quasi-military organizations not sanctioned by the DOD, awarded himself honorary rank and wears uniforms that are almost indiscernible from standard US military garb. I have personal knowledge of a request that was recently sent to the FBI in Washington to open an investigation into Potter's activities. The package was prompted by three retired local Air Force officers who remain concerned about Potter's involvement in raising funds from the Hmong. The submission is very comprehensive and includes photos of Potter at various Hmong events appearing as a General officer.  

Please be aware that the Denver Hmong community is in chaos and that Joe Potter has caused considerable dissension within their ranks. He has personally and publically attacked Yang Chee who I know to be a man of great integrity and a tireless supporter of the Hmong locally and nationally. It was Yang Chee who was able to get the Colorado delegation to push legislation through the US Congress to name July 22nd as National Lao Hmong Recognition Day.

I have copied Bill Walenczak and Becky Eades on this note to alert them to the possibility that others might try to meddle in the Memorial project. I am the only point of contact for this project. I sent a note this week to the persons who have contributed the seed money to let them know that I have temporarily suspended fundraising efforts until I can be assured that divisive elements within the Hmong community do not try to undermine our efforts or falsely present themselves as authorized to accept donations on our behalf. I expect to resolve this problem fairly quickly.

I keep Bill Holen at Congressman Perlmutter's office fully aware of the Foundation's efforts. He is also aware of the controversy surrounding Joe Potter.

My enthusiasm for the Hmong Memorial remains high. The story of the sacrifices of the Hmong during the Vietnam War is a story that needs to be told and Westminster is the right place for this overdue recognition. I have been very pleased with the efforts put forth by your staff to make this Memorial a reality.

If you have questions, please feel free to contact me.

Bob Resling
303.898.6429 Cell phone
Tubzoonraug
Tubzoonraug

Registration date : 2009-12-15

SGU & VP Lao Hmong American Veterans  Empty Re: SGU & VP Lao Hmong American Veterans

Post by Tubzoonraug December 19th 2009, 11:13 am

Nyob Zoo Txawj thiab Vajhuam,

Kuv los tsi paub qabhau dab tsi li thiab. Raws li kuv tau nyeem cov lus english saum toj hai ma, Yang Chee yog black list rau VP. Qhov no kuv tsi understand kiag. Ua li lawv cov Xeem Vaj tsawm yuav ua enemy rau cov Hmoob Xeem Yaj los li ca? yog zoo li no ma tseem yuav tshuav ib ntsuav rog loj heev ua ntej lub ntiaj teb no kawg.
Davdub
Davdub

Registration date : 2009-12-19

Post by Davdub December 27th 2009, 8:03 am

Hi, Txawj thiab Vajhuam

Qhov lawv hai tias, Yang Chee yog black list rau VP no ma kuv xav hai tias lawv cov Vang no yeej muaj lub hom phiaj tsi nyiam cov Yaj kiag rau qhov hai tias, Yang Chee yog tus xub peb lub Lao veteran no ua nej los yog Yang tau thos txoj kev ua ntej VP lawv mam li ua tom qab. Yog yuav mab lawv tej kev politic no los xyua ma peb hmoob tseem yuav muaj teeb meem ntau heev mus lawm yav tom ntej.
Moghlub

Registration date : 2009-12-17

Post by Moghlub December 27th 2009, 10:03 am

Cov npoj yaig Hmoob,
Tej uas nej nyeem saum toj no ces qhia tau tias tej laus lub siab nqaim thiab tsiv raim npaum li cas no los mas. Yog nyob tim Lostsuas teb ces cov neeg hauv daim "black list" ntawd caj dab tu tas lawm puag ntxov yam tsis muaj leej twg yuav hais tau ib los no xwb los mas. Zoo qhov uas peb nyob rau lub teb chaws no lawm ces thiaj li tsis muaj dab tsi tshwm sim xwb os.
Peb tsoom Hmoob sawv daws- tseem ceeb mas phaum hluas- yuav tsum xyaum hloov sawv daws tej siab ntsws kom zoo raws li luag cov neeg tawv dawb thiab mas peb thiaj li yuav ciaj taus haiv. Tsis li ntawd ces npau suav haj tseem yuav meej zog nawb.
Moghlub
Davdub
Davdub

Post by Davdub December 27th 2009, 11:04 am

Moghlub wrote:Cov npoj yaig Hmoob,
Tej uas nej nyeem saum toj no ces qhia tau tias tej laus lub siab nqaim thiab tsiv raim npaum li cas no los mas. Yog nyob tim Lostsuas teb ces cov neeg hauv daim "black list" ntawd caj dab tu tas lawm puag ntxov yam tsis muaj leej twg yuav hais tau ib los no xwb los mas. Zoo qhov uas peb nyob rau lub teb chaws no lawm ces thiaj li tsis muaj dab tsi tshwm sim xwb os.
Peb tsoom Hmoob sawv daws- tseem ceeb mas phaum hluas- yuav tsum xyaum hloov sawv daws tej siab ntsws kom zoo raws li luag cov neeg tawv dawb thiab mas peb thiaj li yuav ciaj taus haiv. Tsis li ntawd ces npau suav haj tseem yuav meej zog nawb.
Moghlub
Moqhlub,

Zoosiab koj tuaj thiab. Yeej yog li koj hai ma, peb Hmoob ma yog nyob rau tim qub tebchaws ce yeej kawg raug txiav caj dab li koj hai o.
yujyeeg
yujyeeg
Moderators
Moderators

Registration date : 2009-01-08

Character Sheet
 :

Post by yujyeeg January 2nd 2010, 9:23 am

Tubzoonraug wrote:Nyob Zoo Txawj thiab Vajhuam,

Kuv los tsi paub qabhau dab tsi li thiab. Raws li kuv tau nyeem cov lus english saum toj hai ma, Yang Chee yog black list rau VP. Qhov no kuv tsi understand kiag. Ua li lawv cov Xeem Vaj tsawm yuav ua enemy rau cov Hmoob Xeem Yaj los li ca? yog zoo li no ma tseem yuav  tshuav ib ntsuav rog loj heev ua ntej lub ntiaj teb no kawg.
Tubzoonraug,

Saib no tso maj  Sawvdaws ko taw twb tu tas lawm los mas   yuav ua npaum cas ntxiv thiab... SGU & VP Lao Hmong American Veterans  Icon_biggrin  SGU & VP Lao Hmong American Veterans  Icon_biggrin  SGU & VP Lao Hmong American Veterans  Icon_biggrin

Davdub
Davdub

Post by Davdub January 10th 2010, 12:54 pm

Vamntxawg
Moderators
Moderators

Registration date : 2008-09-12

Character Sheet
 :

Post by Vamntxawg January 16th 2010, 2:38 pm

Pab noj ib taig qhobpoob os!! pub thawj ua qhobpoob qab qab laiv
Vajhuamsibluag
Vajhuamsibluag
Moderators
Moderators

Character Sheet
 :

Post by Vajhuamsibluag January 17th 2010, 7:22 pm

Vamntxawg wrote:Pab noj ib taig qhobpoob os!! pub thawj ua qhobpoob qab qab laiv

Vamntxawg,

khobpoob yog lus Blog. Lus Hmoob hu ua "movcab or movhlua" no'os. SGU & VP Lao Hmong American Veterans  Icon_biggrin SGU & VP Lao Hmong American Veterans  Affraid
Vajhuamsibluag
Vajhuamsibluag
Moderators
Moderators

Character Sheet
 :

Post by Vajhuamsibluag January 17th 2010, 7:28 pm

Txawj wrote:Hehehehehe.....kuv xav tias txawm li cas los Yaj Chee twb tsis tuav lub Lao Family es txawm nws ho tau ua ib lub koob tsheej nyob rau Colorado ua ntej lawm los peb Hmoob tseem tshuav ntau lub koob tsheej thiab peb twb muaj lub yawg loj lawv mus tom whitehouse thiab Washington DC es muaj Hmoob poj niam thiab txiv neej mus coob heev ces lub tom twb yog lub mus txog qhov chaw loj lawm ces peb tsis txhob cem cem Yaj Chee os. Kuv yeej support yawg loj lawv cov Hmong Veteran kawg li vim muaj lawv es peb thiaj li tau tuaj tsum daim av Meskas ua zaum kawg rau lub npe Hmoob lawm es zoo siab kawg li rau ib tsoom Hmoob sawv daws. Lub Kooj Tsheej nyob rau Colorado twb yog the past rau Hmoob Colorado lawm xwb es sawv daws thim xav os.

Txawmyog li ntawd es kuv thiaj tias VP tsis saib zoo nyobtsam tus Potter lam tau lam hais lus ua rau VP raug txim tsis muaj hnub tawm nav. Lossis tejzaum VP lawv yeej txhobtxwm tsocai kom Potter hais li rau Chee Yaj. "Black list" ces tsuas hnov Obama hais tias Blog raug tshem tawm ntawm daim "Black list" lawm xwb. Ua VP lawv yeej mark Chee Yaj rau hauv daim "black list" tiag? Txhais licas? Zoo qhov tsis muaj neeg hais dabtsi kiag nawb. Yog Chee Yaj hais kiag rau FBI ces VP nrov dawg hauv nkuaj tsis muaj hnub tawm! SGU & VP Lao Hmong American Veterans  Affraid SGU & VP Lao Hmong American Veterans  Icon_sad

Post by Guest January 17th 2010, 7:36 pm

Yav thaum ub kuv tsi paub kuv ma nim nrog lawv ua dev tom tsauj zi rau ub rau no thiab. Tom qab no lawm thiaj li paub hai tias, cov neeg no zoo li cov menyuam Gang es koj pom tsi tau kuv pab kuv pom tsi tau koj pab, yog pom kiag ces kawg sib ntau sib tuas kom yeej los yog kom ib tog xwb kiag ma thiaj li tsum. Kuv muab saib lo lawm peb hmoob tsi muaj hom phiaj. Tsi tag li los zoo rau qhov yawm saub tsi pub rau hmoob muaj tebchaws, yog tseem muaj Tebchaws thiab tej zaum yuav muab tej pej xeem zoo tuas tuag tag li laus.
Vajhuamsibluag
Vajhuamsibluag
Moderators
Moderators

Character Sheet
 :

Post by Vajhuamsibluag January 18th 2010, 1:11 pm

Txawj,

Kuv tsis paub koj yog leejtwg thiab koj paub Cib baumcas. Kuv thiab Cib wb loj hlob koom zejzog los. Hauv Cib biography July 22, Cib tsis tau claim tias nws yog SGU. Nws tsuas yog thawj tug Hmoob ua Professor qhia lus English nyob Vangvieng uantej poob tebchaws. Tus neeg uas tsimnyog Hmoob hu ua "As cas" mas yog Cib. Tsis yog tus uas sawvdaws pheej tis be hu ua "Ascas Lis Pov" no. Lis Pov tsis tau yog Ascas qhia ntawv li Cib. Qhov no yog qhov tseeb. Tomqab poob tebchaws, Cib yog tus nyob ze Jerry Danial tshaj cov vim Cib hais lus English zoo tshaj txhua tus Hmoob.

VP tsis kam txais lub July 22 uas yog Cib tsim tsa los claim cov tubrog SGU Hmoob lub be cob rau VP xyoo 1995. Cib tej lus nws nrog VP tham tag uantej Cib yuav tsa lub koobtsheej 1995, Cib tham rau kuv tag lawm. Raws kuv jia, Huabtais Blog tag kee ces VP tag kee thiab vim VP denied nws cov SGU thiab lub koobtsheej tsa lo cob rau nws. Xyoo 2006 no VP mam los sau ib daim ntawv claim cov SGU. It is too late! SGU & VP Lao Hmong American Veterans  Icon_sad SGU & VP Lao Hmong American Veterans  Affraid

Txawj wrote:Vajhuamsibluag,

Zoo siab tau nyeem koj tsab ntawv os.

Hahahahahaha......koj hais tias,
Ib tug ua, ib tug txhob rhuav" yog txhais licas?
Kuv teb koj tias txawm Yaj Chee yog tus xub pib lub Hmoob Colorado Reunion rau peb Hmoob cov Special Forces of Military Region II uas tau ntev niaj ntev xyoo es sawv daws mam tuaj sib sau thawj thawj zaug nyob Colorado qhov ntawm vim Yaj Chee yog peb ib tug tub kawm ntawv English nyob lub teb chaw nplog uas yog thawj thawj tus Tub Hmoob sawv txhawb yawg loj lawv cov veteran xwb es tsim nyog peb yuav tsum ua Yaj Chee tsaug thiab nco nws tshav ntuj vim lub sij hawm ntawg yawg loj tuaj mus tsis tau rau Colorado los twb muaj nws cov Colonel ib yam li Nyiaj Lue Vang, Colonel Xaiv Ntaj Xyooj, thiab lawm cov qub tub rog uas yog cov nyob hauv cov group of special Forces tuaj kiag hauv ces sawv daws yuav tsum zoo siab xwb mas thiaj li yog tam kuv xav. Thaum Yaj Chee lawv ua thawj thawj zaug ntawm sawv daws yeej lo kua muag taus vim yog thawj thawj zaug peb Hmoob cov qub tub rog tuaj sib sau ua ke os. Yog yuav muab xav tias yawg loj nyob puag California es nws twb tuaj mus koom tau peb Hmoob cov qub tub rog nyob rau Minnesota thiab Wisconsin ces peb Hmoob yuav tsum nco Yaj Chee tshav ntuj vim nws yog thawj thawj tug pib rau lub hom phiaj rau peb Hmoob taug. Yog peb xav tias Yaj Chee yog Hmoob Yaj lawm ces peb tsis khes qhov ntawm nws yog personal reason es yog leej twg xav li ntawm ces yuav tsis muaj leej twg pab tau leej twg. Txhua yam peb Hmoob ua yog nco txog VP lub txiaj ntsim kev ua rog pab cawm Hmoob txoj sia xwb es nyaj yuav tsis muaj ib pab Hmoob xav ib yam vim nyias muaj nyias political reason ces qhov ntawm peb tsis paub li os.

Muaj ib nrab neeg hais tias Yaj Cheeb yog tub kawm ntawv xwb nws tsis yog tub rog Hmoob. Tab sis, Yaj Chee lub txiaj ntsim yeej yog hlub Hmoob es nws thiaj li mus kawm ntawv English mas. Txawm nws tus kheej tsis tau mus ua rog vim nws tseem kawm ntawv los nws yeej muaj cov neeg mus pab lub teb lub chaw ib yam li luag lwm xeem thiab tam kuv xav.......hahahahahahahahahaha.

Remember qhov Yaj Chee ua nws tsuas yog lub hnub thiab xyoo pib xwb qhov ntawm txawm leej twg yuav hloov los hloov tsis tau vim nws twb dhau mus lawm. Qhov tshiab peb Hmoob tseem tshuav cov tub txawj tub ntse yuav saib xyuas peb lub neej Hmoob thiab peb cov qub tub rog tej dab neeg cia ua pov thawj rau peb lub npe Hmoob nyob rooj teb no es peb yuav tsum tsis txhob hais tias ib tug ua ib tug nrhuav ces peb tsis zoo noob Hmoob lawm mog. Qhov tias ib tug paub ib yam rau nyias lub sij hawm thiab time nkaus xwb vim peb yuav kom Yaj Chee ua tag mus li rau tej yam peb nyiam nws yuav tsis yog cai lawm mog. Nco ntsoov tias yog peb siv xeem los ua qub tub rog Hmoob xwb ces thaum kawg peb cov qub tub rog lub npe yuav ploj zuj zus mus vim peb tsis sib ntseeg siab rau txoj kev phooj ywg thiab hlub pej xeem Hmoob lawm. Peb ua dab tsi yam dhau mus lawm yuav cia ua dab neeg lawm xwb. Yam tseem tsis tau tshwm sim los peb yuav tsum sib pauv tswv yim thiab sib pab es peb thiaj li yuav ciaj tau vaj.

Kuv tsis paub qab hau dab tsi li vim kuv tsuas tham li kuv txiv qhia tej yam nws xav qhia kom kuv paub xwb.
Tubzoonraug
Tubzoonraug

Registration date : 2009-12-15

Post by Tubzoonraug December 19th 2010, 2:57 am

oh! yog li ntawd lawm ntiag ne! peb yeej tsi paub txog tej hauv pau ntsi no zoo. Hi txog a cas  Lis Pov ces tsuas hnov lawv cov neeg sib paub hus li xwb ces peb cias li raws lawv hus vim peb tsi paub txog nws keeb kwm.

Yog lis tus as cas tiag tiag yog Yang Chi lawm yog li no peb yuav tau stop calling some one that wasn't a graduate  as a professor.

Sponsored content

Post by Sponsored content

• Reply to topic

Current date/time is April 26th 2024, 8:48 am