• Reply to topic

Working Online From Home

Share

sengpor

Registration date : 2016-03-15

Working Online From Home

Post by sengpor on October 11th 2016, 2:54 am

Elken gives you
"Flexibility and Unlimited Opportunities"
Are you tired of working long hours making just enough to survive?
Running around, working hard, but getting nowhere?
Having difficulties getting a job? Feeling financially insecure?
Why not try starting your very own business, one that gives you unlimited opportunities? It’s easy! You’re just a few steps away from financial freedom.

As a leading direct selling company in the Asia Pacific region, Elken can help you realize your dreams and discover a lifetime of opportunities. With just minimum start-up investment you will be able to run your own Elken business.
Great Financial Rewards 
A Welcome Transformation
Vast Opportunities
A Chance To Share, Touch Lives & Make A Difference

Why settle for average earnings when you can enjoy much more? When you run your own business, the sky is the limit. From a substantial annual income to a wide social circle – you name it, you’ve got it! Here are what Elken members enjoy:
Flexibility – through working from the living room at home or hosting meetings at company office locations anytime you wish.
More Time – to spend with the children and not miss out on their growing up or to devote to making it a full-time business. You decide your time.
Freedom of Choice – When you work for someone, they determine your work hours, your salary and often, your career path. At Elken, you create your own job scope – run your own business, hold inventories or concentrate, building people or selling Elken’s success with others. You have a choice of doing what you do best.

Substantial Income Potential – Share the opportunities with your family and friends, be a great mentor for greater financial rewards. Your potential is driven by your goals and determination.
Long Term Job Security – With a backing of more than a decade-and a-half of expertise in building people and a reputation for the highest quality products, you can be assured of sustained support and success with none of the risks common to the less established and new entrants in the direct selling industry.
Health – If you enjoy ice-creams and pizza once in while, go ahead and indulge. You can still enjoy a healthy life with Elken's award-winning health products. After all, Elken’s product portfolio is based on the concept of cellular health, which means you take what you really need, not buy what you don’t!
Fulfilment – In addition to great health and income potential, you will be helping others take charge of their own lives and that, as many can testify, will bring about great satisfaction and fulfilment. That’s what Elken’s brand promise “Builds You To Build Others” is all about.

Exclusive Opportunities – Shop all you want! While enjoying great product discounts, you get paid commissions too.
Here’s your chance to have a balanced lifestyle of family and work at the same time. If you are looking for a job that also allows travelling, then seek no more. Create your own opportunity for advancement by becoming an Elken member today!
Rewards & Recognition
With an Elken business, you can reap great benefits under Elken’s Marketing Plan, the most powerful mechanism for considerable income generation and rewards.
As an Elken distributor apart from retail profits you will enjoy commissions and extra bonuses which are:
• Performance bonus, 
• Manager bonus, 
• Manager achievement bonus, 
• Leadership bonus, 
• Year end bonus, 
• Car fund, 
• House fund 
• Travelling fund

Under Elken’s Business Plan, you start as a distributor and work your way up to manager, ruby, emerald, diamond and finally crown status! On top of that, you can share your success on stage while receiving your award at special events.
Company Support
At Elken, you will be in a business for yourself and not by yourself. The company and your leader will be part of your network family. You will enjoy direct access to proven methods, marketing tools and network support that will help you in your business.
To start you off, you can improve your basic skills to develop your network through training programmes such as New Distributors’ Training (NDT) and other trainings organized by the company.
Product trainings like Molecular Reform Therapy (MRT) Camp and Total Beauty Workshop (TBW) are loaded with health and beauty facts, wellness tips and will tell you all you need to know about Elken products.
Additionally, as you climb the ladder to success, there will be plenty of system seminars to develop you into a top-notch leader! The System Education, Elken’s systematic and comprehensive training programme is dedicated to the development of human resources. This programme has been proven to build leaders, whether in terms of personal development, knowledge or other equally pertinent skills.
Apart from that, there will be product brochures and leaflets to assist the building of your business empire. Elken also provides you with meeting facilities in the Company offices in the county that you may use for discussions and meetings with your network.

At Elken, we have a unique “heart-to-heart” culture that fosters a sharing and caring culture, underscored by a desire to bring out the best in each other. Elken builds you. To build others!


Last edited by sengpor on October 17th 2016, 4:55 am; edited 1 time in total

Davdub
member
member

Registration date : 2009-12-19

Re: Working Online From Home

Post by Davdub on October 11th 2016, 6:40 pm

Sengpor, thank you for sharing a lot of informations to us. I hope some one out there will getting this infor.

sengpor

Registration date : 2016-03-15

Re: Working Online From Home

Post by sengpor on October 12th 2016, 2:52 am

Davdub wrote:Sengpor,[url=#2175340] thank[/url] you for sharing   a lot of informations to us.  I hope some one out there will getting this infor.

Hi Davdub, there are many online businesses but we need to find out only the legitimate ones so that we will not be scammed. I work with this one because my closest friends are working in it for long time and earn good income. Now I am joining and learning how to do it. I got very little sales and earn about $300/month but better than nothing. Because this is only working from home online from laptop/phone. 



Email: sengphor@hotmail.com

Davdub
member
member

Registration date : 2009-12-19

Re: Working Online From Home

Post by Davdub on October 15th 2016, 11:40 pm

Brother Sengpor, tam sim nov nyob tim Vientiane lawv tso nyiaj rau hauv bank thiab yog koj recruit tau 5 leeg ce 5 leeg ntawd nyia ho mus recruit nyia mus li ntawd e tso nyiaj noj interest. Kuv muab tau 200 rau ib tug ntxhai nws tso 1 hli twg nws tau 2 seem, nws yog 200.000 kip per month. Yog U muaj nyiaj ntau li 500 dollars ce yus tso rau thiab ho nrhiav neeg thiab ce ib hli twg yus yeej tau ntau kips thiab os. cov hauj lwm nov ma cov tawj tau xwb cov tom qab tsi muaj neeg lawm ce nws kuj tsi tau li cov ua ntej lawm thiab.

sengpor

Registration date : 2016-03-15

Re: Working Online From Home

Post by sengpor on October 16th 2016, 8:22 am

Davdub wrote:Brother Sengpor, tam sim nov nyob tim Vientiane lawv tso nyiaj   rau hauv bank thiab yog koj  recruit tau 5 leeg ce 5 leeg ntawd nyia ho mus recruit nyia  mus li ntawd e tso nyiaj noj interest.  Kuv muab tau 200 rau ib tug ntxhai  nws tso  1 hli twg nws tau 2 seem, nws yog 200.000 kip per month.  Yog U muaj nyiaj ntau li 500 dollars ce yus  tso rau thiab ho nrhiav neeg thiab ce ib hli twg yus yeej tau ntau  kips thiab os.  cov hauj lwm nov ma  cov tawj tau xwb cov tom qab tsi muaj neeg lawm ce nws kuj tsi tau li cov ua ntej lawm thiab.

Brother Davdub, kuv twb hnov tej ko ntev los lawm. Kev tso nyiaj yuav interest ntau li koj hais ko kuv pom tau tias yog scammers xwb. Kuv twb ceeb toom cov phoojywg ntau lawm. Tabsis tsis muaj neeg ntseeg kuv. Hnub no kiag ces nws collapse tas lawm os. Nej nyob nyob qhov twg los xij nyob sab ntuj twg los xij cia li quaj ntsuag rau cov hmoob nplog uas mus tso nyiaj yuav interest es ua rau lawv tej nyiaj poob tag. Tej tus poob txog $90,000 USD. 

Kuv tus kheej ces ua cov online business no xwb os. Yog yus muag tau khoom online thiaj yog yus khwv los ntawm yus rab peev xwm tiag tiag. Ua li no yus thiaj tsis muaj qhov high risk. Kuv pab cov hmoob uas tso nyiaj ntau ntau rau cov bank uas koj hais. Thaum kawg no ces tsis tshuav dabtsi li lawm os.

Davdub
member
member

Registration date : 2009-12-19

Re: Working Online From Home

Post by Davdub on October 16th 2016, 9:34 am

Wow,  Brother, tej nov ma  kuv yeej paub zoo lawm hai tias yog scamer li koj hai xwb ma. Kuv ntshai ib ntsi kuv niag girl friend nws li poob tag lawm thiab os,  vim nws twb hai rau kuv hai tias nws muaj ntsi  tsi tau luag e yuav mus nqa qhov nyiaj rov los vim lawv tsi muaj  qhov hai tias yuav tso kom txog lub caij twg,  yus xav mus nqa lub sij hawm twg lo tau no. Nws tso tau 2 hli nov lawm ma.  Tabsi nws twb tau txhai 4 hundred thousands kip lawm.

Zoo heev os brother,  peb ua neeg nyob ma  yus yuav tau paub yus nkau xwb yog yus tsipaub ce yeej hom raug luag ntxia tau.

Kuv  yog thawj2 tus tub hmoob rau xyoo 87 lo xyov lub xyoo twg lawm nco tsi zoo lawm, ua muaj ib tug kwv tij Hmoob Xeem Vaj nyob rau Minnesota,  nws hai tias nws tso nyiaj  500 tau 5000 phav 1 phav tau 10 phav,  lawv xub xub tuaj hai kuv kom kuv nrog lawv ua,  thiab tus tij laug tuaj ntawd nws hai tias nws twb muaj nyiaj ntau lawm vim tso nyiaj xwb,

Kuv thiaj li questions nws hai tias,  koj twb muaj nyiaj li kos lawm yog vim li ca koj ho tuaj hai kom kuv nro koj ua? yog koj muaj nyiaj blua nuj xwb ce kuv yeej zoosiab rau koj lawm xwb.

Nws kuj tuaj piav ntau heev li nawb.  nws kom kuv tso 1 phav,  tsi tag li kom kuv mus nrhiav kom tau 10 leej cia nyia mus nrhiav nyia kom tau 10 leej thiab. Nws tham tau muaj ntau xuab moos ce kuv twb dhuav2 kuv twb xav kom nws stop e mus tsev lo nws tsi mus  ua tau sus lawv noj tag, thaum conclusion kuv hai rau nkawv hai tias, ntshe kuv yuav tsi koom tes nrog neb nawb, e neb ho mus hai dua lwm tus neeg,  vim kuv  tsi muaj peev xwm thiab kuv tsi kam  mus hai rau kuv cov kwv cov tij mus  rau kuv tej neeg txheeb ze or tej neej tej tsav, vim muaj ib hnub kuv yuav tsi muaj chaws nyob.

Thaum tham li nov tag ce tsi ntev li 1/2 hli xwb neeg tso nyiaj puv nroog puv cov state ua muaj hmoob nyob, tau kiag 6/7 hli xwb ce cov xub xub tso nyiaj ma tau tsheb mercedes banz lawm ntag laiv,  cov ua tau nyiaj ua ntej ntau ntau ntawd  ce lawv saib zoj tau nyiaj tiag tiag ce rov qab tso kiag nyiaj iom ntau li ntau tau ce  dhau plaws  ntawd ce lawv hai tias lub International loan ntawd raug bankruptcy lawm,  kuv tus kheej tsi poob ib kis nyiaj dua li ce cov Hmoob ntau pua txhiab leej poob nyiajtag rau cov neeg tuaj dag lawv ntawd.

Jesqav

Registration date : 2014-08-06

Re: Working Online From Home

Post by Jesqav on October 16th 2016, 7:09 pm

Tus brother,....hmoob yeej nyiam lub noj yooj2 yim xwb hmoob tso nyiaj ntau kawg mad. cia seb ov lwm nub seb tshe lawv yuav nplua nuj tag li lau. Hmoob yeej yog keej khwv nyiaj yooj yim kawg lawm os.




Davdub
member
member

Registration date : 2009-12-19

Re: Working Online From Home

Post by Davdub on October 16th 2016, 9:00 pm

Kwv JesQav,

Yeej yog li hai ma, cov neeg nyob USA nov ma lawv ua ntau yam kawg, ib cov neeg ua kawm tiav 4 xyoo myob rau hauv University ib kuag lo dag sawv daws thiab nawb.  Lawv  muab nyiaj mus tso kub, lawv siv them same formula  li cov tso nyiaj thiab,  thaum nyiaj pib collap tag lawm ce pib kiag kub tuaj thiab, thaum kub poob tag lawm ce pib kiag ua loan,  yog lawv ua  txog mortgage lawm thiab, ce ntxia sawv daws rov qab muab yus lub tsev rov lo refinance dua,   thiab ntxia kom yus mus muab cov acquatty   lo siv ce  yeej ua li ntawd  tag rov ua rau telephone tuaj lawm thiab.  Tsam nov ce lawv ua  life insurance lawmthiab nawb.   Tib cov ua kawm ntawv tiav 4 xyoo mus rau cov Master ib nrab yog cov lo ua tej nov rau cov niam txiv sawv daws.   Muab xav lo txog  Hmoob ruam heev leej twg ntxia dag ce lawv ntseeg kawg kiag tab si thaum kawg ce ua rau nws tsi tau dab tsi  hlo li,  nws zoo nkau li thaum Txiv plig lawv tuaj ntxia cov Hmoob thaum ub nyob rau sab nyab laj  thiab cov hmoob nyob toj siab ua tsi muaj tus zoo thawj coj e lo ntseeg  tus ntoo khaub lig ntag. E muab tus neeg raug txim tuag ntsia rau ntawd e hai tias tus neeg ntawd yog Vajtswv. E ntuj tso lo no ntag.... nej sim xav saib.. neeg ntiaj teb nov  lub txwv8 ntxia neeg mus zoo li ntawd, tab si yus yuav tau je yus nkau xwb yog yus tsi je e luag dag tau yus nyiaj lawm ce kawg yus poob nyiaj li xwb.

Jesqav

Registration date : 2014-08-06

Re: Working Online From Home

Post by Jesqav on October 17th 2016, 2:00 am

Kav liam mad...lawv nyiam ce lawv ua lawv




sengpor

Registration date : 2016-03-15

Re: Working Online From Home

Post by sengpor on October 17th 2016, 4:25 am

Jesqav wrote:Tus brother,....hmoob yeej nyiam lub noj yooj2 yim xwb hmoob tso nyiaj ntau kawg mad. cia seb ov lwm nub seb tshe lawv yuav nplua nuj tag li lau. Hmoob yeej yog keej khwv nyiaj yooj yim kawg lawm os.

Yog lawm os hmoob nyiam noj qhov yooj2 yim nkaus xwb. Muaj neeg tuaj yaum kuv coob leej heev li, muaj ib tug tso kiag $7,000 USD hos ib tug tso kiag $90,000 USD. Hais txog cov online business uas yus yuav tau muag khoom online yus thiaj tau nyiaj mas lawv co taub hau thiab hais thuam kuv tias lawv tsis xav nrog kuv koom cov online business no vim yus tseem tau siv sijhawm los post los muag khoom online khwv heev es lawv yeem mus tso nyiaj xwb no. 

Nyuam qhuav tau li ib hlis ntau no xwb muaj hmoob tuaj tso tag nrho li yuav luag 20,000 leej. Zeg no ntsiag to, tsis pom ib kis nyiaj tuaj li lawm. Hmoob ces tshuav sib ntaus lawm xwb os zeg no. Thaum tso tau nyiaj mas zoo siab heev thiab tuaj ua tus uas qhia ntawv tsaug yam zoo siab hlo, tabsis thaum nyiaj poob tas no ces ho yuav tuaj muab tus qhia ntawv tua pov tseg no. Kuv mas pab txhawj heev li. 


Zoo siab qhov kuv los khiav kuv lub online business nrog kuv cov phoojywg nyob Singapore, Malaysia, Thailand thiab Philippines kuv thiaj tsis mus koom tso nyiaj nrog lawv. Thiab kuv ua tsaug muaj kuv cov phoojywg nyob USA thiab ntau qhov chaw tau ceeb toom rau kuv ua ntej lawm uas kuv twb tau ceeb toom rau coob coob leej los tsis muaj neeg ntseeg kuv li vim lawv pom nyiaj lawm ces lawv yeej tsis mloog hais kiag li.

sengpor

Registration date : 2016-03-15

Re: Working Online From Home

Post by sengpor on October 17th 2016, 4:39 am

Davdub wrote:Wow,  Brother, tej nov ma  kuv yeej paub zoo lawm hai tias yog scamer li koj hai xwb ma. Kuv ntshai ib ntsi kuv niag girl friend nws li poob tag lawm thiab os,  vim nws twb hai rau kuv hai tias nws muaj ntsi  tsi tau luag e yuav mus nqa qhov nyiaj rov los vim lawv tsi muaj  qhov hai tias yuav tso kom txog lub caij twg,  yus xav mus nqa lub sij hawm twg lo tau no. Nws tso tau 2 hli nov lawm ma.  Tabsi nws twb tau txhai 4 hundred thousands kip lawm.

Zoo heev os brother,  peb ua neeg nyob ma  yus yuav tau paub yus nkau xwb yog yus tsipaub ce yeej hom raug luag ntxia tau.

Kuv  yog thawj2 tus tub hmoob rau xyoo 87  lo xyov lub xyoo twg lawm nco tsi zoo lawm,  ua muaj ib tug kwv tij Hmoob Xeem Vaj nyob rau Minnesota,  nws hai tias nws tso nyiaj  500 tau 5000 phav 1 phav tau 10 phav,  lawv xub xub tuaj hai kuv kom kuv nrog lawv ua,  thiab tus tij laug tuaj ntawd nws hai tias nws twb muaj nyiaj ntau lawm vim tso nyiaj xwb,

Kuv thiaj li questions nws hai tias,  koj twb muaj nyiaj li kos lawm yog vim li ca koj ho tuaj hai kom kuv nro koj ua? yog koj muaj nyiaj blua nuj xwb ce kuv yeej zoosiab rau koj lawm xwb.

Nws kuj tuaj piav ntau heev li nawb.  nws kom kuv tso 1 phav,  tsi tag li kom kuv mus nrhiav kom tau 10 leej cia nyia mus nrhiav nyia kom tau 10 leej thiab. Nws tham tau muaj ntau xuab moos ce kuv twb dhuav2 kuv twb xav kom nws stop e mus tsev lo nws tsi mus  ua tau sus lawv noj tag, thaum conclusion kuv hai rau nkawv hai tias, ntshe kuv yuav tsi koom tes nrog neb nawb, e neb ho mus hai dua lwm tus neeg,  vim kuv  tsi muaj peev xwm thiab kuv tsi kam  mus hai rau kuv cov kwv cov tij mus  rau kuv tej neeg txheeb ze or tej neej tej tsav, vim muaj ib hnub kuv yuav tsi muaj chaws nyob.

Thaum tham li nov tag ce tsi ntev li 1/2 hli xwb neeg tso nyiaj puv nroog puv cov state ua muaj hmoob nyob, tau kiag 6/7 hli xwb ce cov xub xub tso nyiaj ma tau tsheb mercedes banz lawm ntag laiv,  cov ua tau nyiaj ua ntej ntau ntau ntawd  ce lawv saib zoj tau nyiaj tiag tiag ce rov qab tso kiag nyiaj iom ntau li ntau tau ce  dhau plaws  ntawd ce lawv hai tias lub International loan ntawd raug bankruptcy lawm,  kuv tus kheej tsi poob ib kis nyiaj dua li ce cov Hmoob ntau pua txhiab leej poob nyiajtag rau cov neeg tuaj dag lawv ntawd.

Yog lawm mas txhua yam yeej nyob ib pliag xwb, yeej tsis muaj leejtwg yuav muab nyiaj coj mus khwv tau interest siab npaum li ntawd li os. Tsuas yog scammers thiab ua tau ib ntus xwb. Cov uas yuav kav ntev thiab ua tau nyiaj tiag tiag tsis muaj qhov poob ces yog ua online business nrog cov legitimate MLM lawm xwb. MLM los kuj muaj ntau lub yuav tau xaiv lub kom zoo thiab yuav tau sim cov products uas effective tiag tiag yus mam li koom ua thiab.   Thiab tsis tas li ntawv yuav tau ua tej lub uas tsis txhob kim dhau lawm. Yuav tau xaiv ua cov uas li $300 membership nqes los hauv no xwb thiaj tsis muaj high risk. Txawm tias yus mus yuav khoom $300 los siv es yus tau membership lawm tabsis yus ho tsis xav ua ntxiv no los yus tsis poob abtsi tsuas zoo li yus yuav khoom siv xwb. Tabsis mus ua tej kim kim ces kuj muaj high risk ib yam nkaus li thiab.

Kuv lam ua lub online business www.elken.com uas twb muaj los tau 21 xyoos no lawm thiab tau txais award ntau hauv ASIA Pacific Region no nrog kuv cov phoojywg txawv tebchaws xwb os. $231 yuav khoom coj los siv xwb ces tau member lawm. https://www.youtube.com/watch?v=vyDr00I1M5U

Jesqav

Registration date : 2014-08-06

Re: Working Online From Home

Post by Jesqav on October 17th 2016, 5:08 pm

Brother Sengpor,

Muag khoom online tau nyiaj tiag nawb...lub idea muag khoom online kuv support thiab os.  Bill Gates twb hai cia tia "any business not in the internet is not a business"




Davdub
member
member

Registration date : 2009-12-19

Re: Working Online From Home

Post by Davdub on October 17th 2016, 8:10 pm

Brother, Sengpor

Kuv twb saib daim video ua nyob rau hauv youtube lawm,  tej nov ce nyob rau ntawm tus tib neeg ua nws  ntseeg thiab nws khoom   xwb.  qhov Elken nov,  yeej pom muaj ntau rau USA thiab tab si peb kuj tsi siv vim nws tsi  phaj hauv USDA  (U.S. Department of Agriculture) txhua yam muag tau rau hauv USA ce yuav tau  phaj hauv  USDA tuaj ma thiaj li muag tau yog tsi tuaj hauv tuaj ce yeej yog ua  luam online ce  tsi phaj lo tau.

Ib yam li lawv khau xab na txog lawv hai cov tshuaj ntshav zoo, Dua Hwj ma advertised tag mus li  thiab nws hai tias nws yeej noj tag li thiab, tab si koj saib nws tus kheej ma rog rog phem phem txoom txoom  tsim nyog noj tej tshuaj ntawd e yuav ua kom yus hlua yus txhob txoom lo zoo li twb tsi zoo ib qhov,

Ib yam li nws muab cov tshuaj lo pleev nws tej kaum muag kom cov tawv nqaij txhob txoom lo  nws ua tag  nej sim saib nws tej duab hauv youtube thiab Hmoob TV seb,  twb tsi muaj ib qhov yuav zoo li nws tej ntsej muag taub hauv hauv pliaj lo txoom tag baum li thiab. Yog li nov ma lawv tej tshuaj  khau xab na nov ma zoo li dag nkau vim tus neeg dag ntawd sim tas nws twb tsi pom qhov txawv li ne. Yog li ce  luag saib kiag xwb  tsi pom qhov twg zoo li ca  tej hauj lwm nov kuj mus tsi zoo.

Tej yam muag khoom online nov ce  yog cov hlua ua paub mus online thiab siv dua lawm e zoo rau nws lawm ce tus ntawd kuj yuav siv thiab.  Kuv yeej siv khoom online siv credit card mus yuav lawv tej khoom lawv qhia hai tias zoo baum ub baum nov thiab tab si, coj lo sim tag tsi zoo qhov twg li thiab ce poob nyiaj dawbb,  ce tsi yuav ib zaug ntxiv lawm xwb.

sengpor

Registration date : 2016-03-15

Re: Working Online From Home

Post by sengpor on October 18th 2016, 9:09 am

Davdub wrote:Brother, Sengpor

Kuv twb saib daim video ua nyob rau hauv youtube lawm,  tej nov ce nyob rau ntawm tus tib neeg ua nws  ntseeg thiab nws khoom   xwb.  qhov Elken nov,  yeej pom muaj ntau rau USA thiab tab si peb kuj tsi siv vim nws tsi  phaj hauv USDA  (U.S. Department of Agriculture) txhua yam muag tau rau hauv USA ce yuav tau  phaj hauv  USDA tuaj ma thiaj li muag tau yog tsi tuaj hauv tuaj ce yeej yog ua  luam online ce  tsi phaj lo tau.

Ib yam li lawv khau xab na txog lawv hai cov tshuaj ntshav zoo, Dua Hwj ma advertised tag mus li  thiab nws hai tias nws yeej noj tag li thiab, tab si koj saib nws tus kheej ma rog rog phem phem txoom txoom  tsim nyog noj tej tshuaj ntawd e yuav ua kom yus hlua yus txhob txoom lo zoo li twb tsi zoo ib qhov,

Ib yam li nws muab cov tshuaj lo pleev nws tej kaum muag kom cov tawv nqaij txhob txoom lo  nws ua tag  nej sim saib nws tej duab hauv youtube thiab Hmoob TV seb,  twb tsi muaj ib qhov yuav zoo li nws tej ntsej muag taub hauv hauv pliaj lo txoom tag baum li thiab. Yog li nov ma lawv tej tshuaj  khau xab na nov ma zoo li dag nkau vim tus neeg dag ntawd sim tas nws twb tsi pom qhov txawv li ne. Yog li ce  luag saib kiag xwb  tsi pom qhov twg zoo li ca  tej hauj lwm nov kuj mus tsi zoo.

Tej yam muag khoom online nov ce  yog cov hlua ua paub mus online thiab siv dua lawm e zoo rau nws lawm ce tus ntawd kuj yuav siv thiab.  Kuv yeej siv khoom online siv credit card mus yuav lawv tej khoom lawv qhia hai tias zoo baum ub baum nov thiab tab si, coj lo sim tag tsi zoo qhov twg li thiab ce poob nyiaj dawbb,  ce tsi yuav ib zaug ntxiv lawm xwb.

Yog lawm lub no sis tau nyob rau USA os, vim lub no tseem nyob rau ASIA xwb. Thiab tseem nyob rau Singapore, Brunei thiab cov tebchaws nyob ze no xwb. Txhua yam lub no yeej nkag rau FDA (Food and Drugs Administration). It is costly to be beautiful or handsome. Txhua yam hauv ntiaj teb no ces yeej muaj qhov zoo thiab qhov tsis zoo. Tejzaum ho tsis zoo rau luag tabsis ho zoo rau yus. Tejzaum yus siv tsis zoo luag siv los ho zoo. Txawm hauv hospital kiag los ntau yam medicine kuj zoo rau ntaub leej, tabsis ntau yamkuj tsis haum rau ntaub leej xwb. Tabsis tej haujlwm online muag khoom no kuj zoo dua cov uas coj nyiaj mus tso yuav interest es poob tag. Yog yus muag tau khoom ces yeej tau tiag thiab. Tsis hais beauty, health products xwb, tseem muaj ntau yam household appliances uas yus yuav muag tau thiab muaj chaw khwv nyiaj online. Tiamsis yuav tau saib zoo ua tej lub uas muaj ntaub ntawv, nom tswv tso cai thiab nws yuav tsum yog cov uas accredited rau FDA (Food and Drug Administration) thiaj li yuav yog cov uas kav ntev thiab ua tau zoo.

sengpor

Registration date : 2016-03-15

Re: Working Online From Home

Post by sengpor on October 18th 2016, 9:12 am

Jesqav wrote:Brother Sengpor,

Muag khoom online tau nyiaj tiag nawb...lub idea muag khoom online kuv support thiab os.  Bill Gates twb hai cia tia "any business not in the internet is not a business"

Yog lawm, piv li tias kuv xav tau ib yam khoom nyob USA kuv yuav yeej tsis yuav caij nyuaj hoom tuaj yuav li, kuv yeej yuav order online es kom lawv xa los rau ntawm kuv li qhov rooj xwb nws save time and money. Kuv hnov tias nyob rau Chicago lawv haj tseem siv ib co drowns los nqa khoom xa mus rau customers uas yog siv GPS los guide. Yoojyim tiag tiag li lawm lub ntiaj nteb no.


Davdub
member
member

Registration date : 2009-12-19

Re: Working Online From Home

Post by Davdub on October 18th 2016, 10:20 am

Brother, Sengpor

Yog li koj hai ma, tej khoom products nov ma siv cov neeg txawj ntse lo khoob khuab ua thiaj li tau thiab, lub tebchaws vammeej ce twb yog Singapore ma. Nyob rau USA nov lawv muaj ntau yam khoom tuaj txawv tebchaws tuaj thiab Xws li Suav China, thaiLand mus rau Singapore lo muaj kawg.

Hmoob cov Super Market nyob rau USA ce lawv nqu khoom nyob rau Thaib teb tuaj thiab China tuaj ntau, tab si yam ua American txwv peb ma yog cov fwm nyab laj ua lawv ua ntub ntub ntawd zoo li lawv muab cov tshuaj tso rau neeg tuag kom txhob lwj lo tso rau e kom cov fwm txhob lwj thiab txhob tawv tawv. E ua kom kav ntev hli, tej nov ce yeej muaj nyob rau tim USA nov tsi tag li lo Hmoob noj kawg kiag li thiab, kuv lo twb tau noj lawm thiab vim kuv tsi noj lo poj niam menyuam mus muab lo coj lo ua ce tsi nojlo lawv noj lawm ce kuj noj lawm thiab.

Davdub
member
member

Registration date : 2009-12-19

Re: Working Online From Home

Post by Davdub on October 18th 2016, 10:26 am

Kuv hnov lawv piav txog Bill Gate, lawv hai tias nws kuj kawm ntawv tag high school xwb twb tsi muaj degree, yog li nov tus yuav txawj je tsi tag tus yuav tiav bachelor lo yog tus tau Mastor e thiaj li ua tau, tus tsi muaj kev kawm siab lo yog nws muaj peev xwm thiab je ce yeej ua tau thiab no na.

sengpor

Registration date : 2016-03-15

Re: Working Online From Home

Post by sengpor on October 18th 2016, 10:30 am

Davdub wrote:Kuv hnov lawv piav txog Bill Gate,  lawv hai tias nws kuj kawm ntawv tag high school xwb twb tsi muaj degree,   yog li nov  tus yuav txawj je tsi tag tus yuav tiav bachelor  lo yog tus tau  Mastor  e thiaj li  ua tau, tus tsi muaj kev kawm siab lo yog nws muaj peev xwm thiab je ce yeej ua tau thiab no na.

Yog lawm, tabsis kev kawm yeej yog ib qho zoo heev. Txawm nws kawm tiav high school xwb los nws yeej muab luag tej ntaub ntawv los kawm, los test, los research and coj los ua kom nws paub zoo tuaj. Yog li ntawv txawm peb tsis mus college, los tsis txhob tso kev kawm tseg.

Davdub
member
member

Registration date : 2009-12-19

Re: Working Online From Home

Post by Davdub on October 18th 2016, 10:44 am

Yog lawm,  kev kawm ma tsi paub tag tsi paub kawg, tej kev txawj nov ma luag tsi pom luag nyiag tsi tau ntawm yus mus li. Yog leej twg tseem muaj lub sij hawm  kawm tau ce rau2 siab kawm ntxiv kom ho mus deb2 thiaj li yuav tig lo pab tau rau yus cov neeg ua  txoj kev kawm tseem nyob qi2.

3 cov nyob rau USA nov lo muaj coob leej kuj kawm mus tsi siab thiab vim txoj kev khwv noj khwv hau ce yog mus kawm lawm  ho tsi muaj noj, yog mus khwv noj lawm ho poob kev kawm lawm thab.

Yeej muaj ntau tsav ntau yam  phem  ntau tsav ntau yam zoo, nyob rau tim USA nov ma luag tso phuav txoj kev kawm rau sawv daws tsi muaj discrimination rau ib tug twg.  Tim USA nov ma txawv cov Hmoob nyob rau Fabkis, tim  ma lawv tsi pub cov Hmoob kawm tau mus deb vim lawv txoj cai yeej zoo li ntawd.

Jesqav

Registration date : 2014-08-06

Re: Working Online From Home

Post by Jesqav on October 19th 2016, 3:04 am

Ob tug brother cov neeg nplua2 nuj ib nrab tsi kawm ntawv siab os...vim lawv maj khwv nyiaj heev ce lawv tawm lo khwv nyiaj ua ntej lawm.




Davdub
member
member

Registration date : 2009-12-19

Re: Working Online From Home

Post by Davdub on October 19th 2016, 8:01 am

Yog lawm ma 3 cov Hmoob nyob USA muaj coob leej ntau tus blua nuj kawg lawv yeej tsi tau kawm ntawv li thiab, tsua paub lus pha xam taj laj xwb os. Lawv cov kiab khws ua lawv ua loj loj blua nuj, thaum lawv pib lawv yeej yog khwv nyiaj qab rooj lo yog txaum cai. Thaum neeg tsi tau paub ce lawv twb xub xub pib lo lawm, thaum neeg paub ce lawv twb muaj kib khws vaj tsev zoo lawm.

Tam sim nov 3 cov hmoob nyob qhov txhia chaws lawv peb ua teb yeeb lawm nawb, lawv blua nuj heev lawm, ib xyoo twg lawv tau nyiaj txog 2 pua tawm phav yog lawv khwv nyiaj li 3/4 xyoo ce lawv tsi muaj chaws tso nyiaj lawm. Tab si txhob muaj neeg foob xwb muaj kiag ce nom tswv tuaj tsoo vaj tsoo tsev huab tej nyiaj ua yus muab txoj siav ciaj mus pauv siv tuag ntawd nqa lawm tag, ce tseem mag nkuaj ib cag lawm thiab tsi tag li tseem raug blua ntau caum phav thiab ce thaum tawm nkuaj lo ce tsi zoo ua neeg lawm. Yog li ntawd kuv lam ua kam ib hli tau 3600 xwb lo kav liam. Kuv tsi ntshaws millionaire vim kuv pom qhov final ntawm ib cov tib neeg raug li ntawd.

sengpor

Registration date : 2016-03-15

Re: Working Online From Home

Post by sengpor on October 19th 2016, 8:09 pm

Davdub wrote:Yog lawm ma  3 cov Hmoob nyob USA muaj coob leej ntau tus  blua nuj kawg lawv yeej tsi tau kawm ntawv li thiab,  tsua paub lus  pha xam taj laj xwb os.  Lawv cov kiab khws  ua lawv ua loj loj blua nuj,  thaum lawv pib lawv yeej yog khwv nyiaj qab rooj lo yog  txaum cai.  Thaum neeg tsi tau paub ce lawv twb xub xub pib lo lawm,  thaum neeg paub ce lawv twb muaj kib khws vaj tsev zoo lawm.

Tam sim nov 3 cov hmoob nyob qhov txhia chaws  lawv  peb ua teb yeeb lawm nawb, lawv blua nuj heev lawm, ib xyoo twg lawv tau nyiaj txog 2 pua tawm phav   yog lawv  khwv nyiaj li 3/4 xyoo ce lawv tsi muaj chaws tso nyiaj lawm.  Tab si txhob muaj neeg  foob xwb muaj kiag ce nom tswv tuaj  tsoo vaj tsoo tsev huab tej nyiaj ua yus muab txoj siav ciaj mus pauv siv tuag ntawd  nqa lawm tag,  ce tseem mag nkuaj ib cag lawm thiab tsi tag li tseem raug blua ntau caum phav  thiab ce  thaum tawm nkuaj lo ce  tsi zoo ua neeg lawm. Yog li ntawd kuv lam ua kam ib hli tau 3600 xwb lo kav liam. Kuv tsi ntshaws   millionaire  vim kuv pom  qhov final  ntawm ib cov tib neeg raug li ntawd.


Kav liam os tej ntawv nws yog high risk xwb. Thaum ub nyaj ua tau tabsis zeg no ces ua tsis tau lawm os. Kuv ces lam ua kuv li haujlwm Monitoring and Evaluation Officer tau li $1,200 hos ua haujlwm muag khoom online tau li $300-$400 toj ib hlis ces lam siv li no xwb os.

Tubzoonraug

Registration date : 2009-12-15

Re: Working Online From Home

Post by Tubzoonraug on October 19th 2016, 9:28 pm

Brother, Sengpor

Koj  yeej tau kam zoo kawg thiab tau nyiaj hli siab kawg lawm  Kuv tus kheej lo ua kam qi qi xwb thiab kuv  tau tshaj koj me me thiab xwb tiag. Yog nyob rau ntawm koj nyob e ib lub hli tau li koj hai lawm ce tsi txom nyem lawm, yuav tsheb lo yeej tau  ua dab tsi lo yeej tau.

Kuv ma  tseem yog tau nyiaj tsawg dhau lawm thiab vim kuv kawm ntawv tsi siab ce kuv ua hauj lwm qi  heev ce tsua tau me me thiab xwb. Tiam si kuv lub tsev noj nyiaj 2 phav per month lawm ce twb noj ntau dhau lawm tsi tag li kuv them life insurance,  car insurance  mus rau  ntau yam ce   kuv nyiaj  tag.   kuv siv nyiaj ib lub hlis  yog 4500 per month   tab si twb tsi tau nyiaj sam roj  tsheb,  nyiaj mua noj lo tsi tau lawm thiab. Kuv  nqa nyiaj lo tsev yog 2600 pua xwb  luag txiv se tag lawm 1 phav lawm  thiab. ce poj niam kuj nqa lo 2300 thiab xwb ce  muab kuv 2 phav them tsev lawm ce  muab poj niam li lo them lwm yam lawm ce nyiaj tag.  Ce ho to rov txog rau next month ce  rov zoo ib yam nkau. txog xyoo tseem tau them income tax rov rau government li 5 phav thiab ma  nyuab tiag tiag  muab xav hai tias ib hli lawv txiv 1 phav,  1 xyoo lawv txiv lawm  12 phav toj xyoo,  poj nim lo 12 phav toj xyoo, yog muab poj niam li thiab kuv li lo combine  ce ib xyoo  wb ob leeg them se  yog 22 phav,  tab si tseem tsi tau tag  tseem yuav tau them 5 phav ntxiv   rau thaum xyoo kawg. Muab xam lo ce ib xyoo twg them se yog 27 phav

ib lub xyoo twg kuv tau nyiaj yog $43 phav toj xyoo poj niam tau $38 phav muab 2 leeg lo tso ua kes yog $79000,  muab  - 27= $52 nov yog  qhov net pay  xwb o.  muab xav lo mus ce ib xyoo 2 leeg tau txai nyiaj li nov xwb.

muab 52 phav nov lo  them nqi, lub tsev yog 2 phav toj hli,  muab 2 phav lo ua ib xyoo. kuv them lub tsev toj xyoo yog $ 24 phav.  them tsheb car insurance 4 lub  raug 5 phav per yrs. Life insurance  ib hli 2 pua ib xyoo yog 2400 toj xyoo,  ntau yam li os.  qhov pluag tsi muaj nyiaj na. muab tej nov lo faib tag ce  twb tsi seem ib ki lo siv li lawm os.


Tubzoonraug

Registration date : 2009-12-15

Re: Working Online From Home

Post by Tubzoonraug on October 19th 2016, 10:04 pm

Txawm yog khwv nyiaj rau lawv xwb ce thaj li yuav nrog lawv mus ua num qab rooj, cov Hmoob mus ua yam txhaum cai, ib lub xyoo twg lawv tau nyiaj 250 phav yog li nov lawv thiaj li muaj nyiaj blua nuj ne. 3 cov mus ua num rau luag ce txom nyem kawg nkau.


sengpor

Registration date : 2016-03-15

Re: Working Online From Home

Post by sengpor on October 20th 2016, 8:04 pm

Tubzoonraug wrote:Txawm yog  khwv nyiaj rau lawv xwb ce thaj li yuav nrog lawv mus ua num qab rooj, cov Hmoob mus ua  yam txhaum cai, ib lub xyoo twg lawv tau nyiaj 250 phav  yog li nov lawv  thiaj li muaj nyiaj blua nuj ne. 3 cov mus ua num  rau luag ce txom nyem kawg nkau.

Yog lawm kuv tus kheej los kuv yeej tsis xav yuav mus ua num rau luag mus li ib txhis. Txawm yog li ntawv kuv thiaj los koom ua online business nrog kuv cov phoojywg. Vam thiab cia siab tias ib hnub twg lawv los qhib tau office rau kuv hauv Laos no ces kuv kuj yuav tsis nyuaj kev khwv nyiaj lawm thiab. Vim kuv pom tau tias kuv ua haujlwm online tau just one month xwb kuv pom tias muaj order tuaj ntau heev li. When I can open the company officially in Laos, I will add a lot of Hmong products into the online business. Now I have friends from Cambodia, Philippines, Thailand, Malaysia and Uganda are joining this business. I am hoping to do this not just locally in Laos but internationally with very minimum membership fees of only $231-$250 USD so everyone can take part in the business. I also have a friend in the USA who is going to take part in this business too.

Tubzoonraug

Registration date : 2009-12-15

Re: Working Online From Home

Post by Tubzoonraug on October 20th 2016, 9:20 pm

Wow, Sengpor,  you work online that's good for you. How do the people have  $231 & $250  to become a member. I think the fee  is too higher  for those to become a member.


sengpor

Registration date : 2016-03-15

Re: Working Online From Home

Post by sengpor on October 21st 2016, 6:33 am

Tubzoonraug wrote:Wow, Sengpor,  you work online that's good for you. How do the people have  $231 & $250  to become a member. I think the fee  is too higher  for those to become  a member.
That is actually the cheapest one, most companies require $1,500 USD above and many joined it. $231-$231 is nothing. We can spend it all within two hours. I thought Hmong Laos does not have money but when I saw them depositing money of $30,000-$90,000 in CASINO which is scammers, I said wow they are so rich...

Tubzoonraug

Registration date : 2009-12-15

Re: Working Online From Home

Post by Tubzoonraug on October 21st 2016, 7:16 am

Bro Kuv tuaj nyob rau USA tau 36 xyoo kuv twb tsi muaj cash txog 20 phav e, koj muab kuv qhov income lo calculate ce kuv yeej tsi muaj nyiaj vim txhua yam twb tsi tau nyiaj li os.


sengpor

Registration date : 2016-03-15

Re: Working Online From Home

Post by sengpor on October 21st 2016, 8:23 am

Tubzoonraug wrote:Bro  Kuv tuaj nyob rau USA tau 36 xyoo kuv twb tsi muaj cash txog 20 phav  e,  koj muab kuv qhov income lo  calculate  ce kuv yeej tsi muaj nyiaj vim txhua yam twb tsi tau nyiaj li os.

Oh los nyiaj ces khwv tau ntau yeej siv ntau xwb os. Thaum kuv khwv tau ib hlis $350 xwb ces kuv caij motorbike xwb kuj tsis tas nyiaj ntau. Thaum kuv khwv tau $800-$1,000 ces kuv los yuav car ces nws kuj noj ntau zog tuaj lawm thiab. Qhov zoo tshaj ces cia li txaus siab rau txhua yam uas yus muaj xwb. Yus rab peev xwm khwv tau li cas ces cia li txaus siab rau tej uas yus muaj. Qhov tseem ceeb ces yog yus tau nrog pojniam me nyuam nyob ua ke lomzem xwb ces zoo lawm os. Twb muaj lawv offer one job for me at the south part of Laos for about $1,500-$1,800 USD tiamsis ho deb tsev lawm ces kuv thiaj li tsis mus xwb. 

Kuv txiav txim siab los pib online business nrog kuv cov phoojywg vim kuv xav kom muaj ib hnub twg kuv khwv online txaus lawm es txhob tau mus office txhua txhua hnub, es kuv thiaj tau coj kuv pojniam me nyuam peb mus ncig tebchaws while working online from my laptop only. Lawv hais li no tias: "If you do not build your dream, they will hire you to build theirs" kuv xav tias yog lawm. Niaj hnub no ces luav ntiav peb mus pab tsim lawv txoj kev npau suav rau luag xwb. Yog peb tsis tsim peb txoj kev npau suav ces peb yeej kawg ua luag qhev tsim kev vam meej thiab khwv nyiaj rau cov boss xwb os.

Nej cov nyob rau USA yog leejtwg muaj nyiaj los nqes peev yuav av rau hauv Laos no mas yog ib qho business nce zoo heev nawb. Kuv txiv yuav tau ib thaj av yog: $500 xyoo 2006, tabsis zeg no nws nce txog $60,000 USD lawm. Khuv xim sijhawm ntawv kuv tseem kawm es muab lawv cov nyiaj siv tag lawm tsis tau nyiaj los yuav av cia.

Tubzoonraug

Registration date : 2009-12-15

Re: Working Online From Home

Post by Tubzoonraug on October 21st 2016, 2:32 pm

Zoo heev os, Brother.  Yog nyob rau sab tim koj e khwv tau nyiaj li ntawd ce zoo heev li lawm thiab yog yuav tau av li koj hai ma tam sim nov koj yeej yuav tau nyiaj ntau zog tuaj vim daim av nws nce nqi siab heev tuaj.

Peb cov nyob tim nov ma cov muaj nyiaj ce lawv yeej yuav  tau vaj tsev  ntau heev ce cov nov lawv muab muag tau nyiaj kawg thiab yeej ua rau coob leej ntau tus lawm thiab.

Kuv ce twb tsi muaj hmoo e kuv  muaj 2 lub tsev xwb ce kuv  muab ib lub muag tau me ntsi nyiaj xwb ce muab coj mus mua dua lub tshiab lawm xwb.

Tim USA nov ma  yuav vaj tsev ma yuav kawg thiab vim luag check credit ntau thiab yuav tsum muaj laj kam zoo thiaj li  yuav tau thiab. Ho lawv cov niag yua Xas (marijuana) yog yus cia li muab nyiaj 2/3 pua phav mus yuav tsev in cash ce  luag tso Tub ceev xwm tuaj muab nte mus kaws lawm ce luag tau yus nyiaj dawb2. Yog leej twg muaj nyiaj hom nov ma yuav tau siv me me xwb muab tsi tau ib teg nyiaj ntau ntau rau leej twg pom thiab paub.

Hov cov tsi ua tej ntawd e ua laj kam xwb ma  tau nyiaj tsawg2 li kuv qhia kuv qhov income rau koj saum toj ntawd  yeej tsi muaj nyiaj txom nyeem heev.


sengpor

Registration date : 2016-03-15

Re: Working Online From Home

Post by sengpor on October 22nd 2016, 12:22 am

Tubzoonraug wrote:Zoo heev os, Brother.  Yog nyob rau sab tim koj e khwv tau nyiaj li ntawd ce zoo heev li lawm thiab yog yuav tau av li koj hai ma tam sim nov koj yeej yuav tau nyiaj ntau zog tuaj vim daim av nws nce nqi siab heev tuaj.

Peb cov nyob tim nov ma cov muaj nyiaj ce lawv yeej yuav  tau vaj tsev  ntau heev ce cov nov lawv muab muag tau nyiaj kawg thiab yeej ua rau coob leej ntau tus lawm thiab.

Kuv ce twb tsi muaj hmoo e kuv  muaj 2 lub tsev xwb ce kuv  muab ib lub muag tau me ntsi nyiaj xwb ce muab coj mus mua dua lub tshiab lawm xwb.

Tim USA nov ma  yuav vaj tsev ma yuav kawg thiab vim luag check credit ntau thiab yuav tsum muaj laj kam zoo thiaj li  yuav tau thiab. Ho lawv cov niag yua Xas  (marijuana) yog yus cia li muab nyiaj 2/3 pua phav mus yuav tsev in[url=#95042698] cash[/url] ce  luag tso Tub ceev xwm tuaj muab nte mus kaws lawm ce luag tau yus nyiaj dawb2. Yog leej twg muaj nyiaj hom nov ma yuav tau siv me me xwb muab tsi tau ib teg nyiaj ntau ntau rau leej twg pom thiab paub.

Hov cov tsi ua tej ntawd e ua laj kam xwb ma  tau nyiaj tsawg2 li kuv qhia kuv qhov income rau koj saum toj ntawd  yeej tsi muaj nyiaj txom nyeem heev.


Li cas los xij tsuas yog ua tej yam raug cai es yus txom nyiaj los tsis txom nyem siab. Cov neeg uas ua tej txhaum cai mas lawv lam muaj nyiaj xwb lawv ntshai heev li.

Kuv kawm tas kuv li Master Degree nyaj yuav muaj qhov chaw tau zoo zog no tuaj os. Thiab tseem tos kuv tus sponsor tuaj qhib office online rau kuv hauv Laos no. Zeg no kuv tseem ua online business under Thailand Office xwb thiaj li ua tsis tau mus zoo. Kuv tus phoojywg nyob Cambodia wb pib ua online business ua ke, tabsis nws twb tau li $4,000 USD this week, hos kuv es nyuam qhuav earn income yog: $400 xwb. Vim nws siv nws li full time los ua ces nws thiaj mus tau sai thiab mus tau zoo heev li.

Tubzoonraug

Registration date : 2009-12-15

Re: Working Online From Home

Post by Tubzoonraug on October 22nd 2016, 8:57 am

Brother,  Zoo heev, kuv xav hai tias koj maj mam  ua mus ntev mus yeej yuav mus tau zoo xwb xwb vim cov tub ntxhai kawm ntawv nyob rau hauv University, lawv yeej paub siv online  lo yog lawv tsi muaj bank tsi muaj credit card lo  lawv mam li  tuaj rau ntawm koj ce mam li tuaj yuav koj cov  merchandises  xwb  ho cov  ua muaj credit card lawm ce lawv yeej yuav tau koj tej lag luam online yooj yim.

Zoo kawg nawb bro, cov tub ntxhai ua lawv yeej rau rau siab kawm tag mus rau qib siab2 li koj lawm cov nov zoo li lawv yeej ua lub neej mus deb kawg lawm thiab,  kuv xav hai tias ntev xyoo tom ntej nov mus  nej cov hlua ua  muaj lub zoo laj lim tswv8 zoo cov nov yuav pom kev deb heev  thiab paub txog kam noj kev hau nyob rau ntiaj teb,  muaj ib hnub nej yuav pab tau  sawv daws nyob rau lub tebchaws  muaj noj muaj hau thiab tau kev lag luam zoo rau yus lub tebchaws.

Yog ib hnub twg, lub teb chaws tig lo ua txoj kev zoo muaj human right lawm ntshe peb cov ua tseem tsi tau lau heev e tseem muaj muaj zog nov kuj xav lo nrog nej nyob. Txawm tsi muaj skill dab tsi lo kuj yuav nqa nyiaj me me lo siv rau lub tebchaws ce twb yog pab tau cov neeg nyob rau hauv lawm.

Kuv muaj neeg nyob rau tim koj coob ma, tab si lawv yog cov neeg liaj neeg teb xwb lawv tsi kawm ntawv lawv tsi muaj skill  dab tsi hlo li, txhua yam ce qws tuaj rau kuv nkau xwb e kuv muaj lo kuv ho pab tsi muaj ce kuv twb pab tsi tau lawv kiag li thiab. Lawv tej poj niam lo yog cov nyab, kuv yog tus them lawv tej nqi tshoob kos tag dho, tej nyab muaj tub kiv lo tseem hus rau kuv muab nyiaj lo hus plig mua qaib tua rau tej nyab noj thiab. Kuv ib leej nyob rau sab ntuj Mab dawb yug yaj xwb kuv pab tsi txhua rau sawv dawd. Thov kuv tus siab heev ce kuv kawm ntawv tsi siab vim tsi muaj caij kawm, yog kawm ntawv tus kev noj tsi muaj nyiaj lo them tej vaj tsev ce thiaj li ua ib siab tsi kawm, tos kuv pom xwb ce kuv tej tub kiv loj tag, lawv twb kawm tiav 4 xyoo yuav luag txua leej lawm ce kuv twb pib ua grandpa lawm thiab.

Txawm li ca lo kuv twb nrog luag muaj vaj muaj tsev zoo 5/6 pua phav nrog luag nyob, muaj tsheb brand new nrog luag caij lawm thiab ce kuv twb zoo siab heev lawm thiab. Tsi tag li kuv kuj muaj skill li kuv private thiab, lo yog kuv twb kawm tau kuv daim private pilot ua yog single engine thiab, kuv twb kawm tau puag thaum kuv muaj 23 xyoo rau xyoo 86 ntawd lawm thiab ce kuv twb yog zoosiab heev, kuv twb xav hai tias yog tim nej lub teb chaws ywj pheej ce yuav coj tej tswv8 nov lo pab cob qhia kom peb tej tub hlua ntxhai luag nrog luag tej muaj skill li txoj kev ntshaws thiab. Tab si xav tau lo kuj tsi nrog xav.

Yeej muaj cov blua nuj nyob rau tim koj thiab tab si ua li wb tham o, muaj nyiaj hauv qab rooj xwb ce  yeej pab tsi tau rau leej twg,  yav tag kuv lo ib zaug rau tim koj,  ntsim nyog cov blua ntuj ntawd  yov tau  buy us a dinner butt they didn't, Kuv tseem yog tus  mua xwb ce  yeej consider hai tias  lam yog lub npe muaj nyiaj blua nuj xwb ntshe  yuav pab tsi tau tsoom kwv tij.
Zoosiab heev ua koj kuj muaj zoo business thiab nawb brother.


sengpor

Registration date : 2016-03-15

Re: Working Online From Home

Post by sengpor on October 23rd 2016, 8:51 am

Tubzoonraug wrote:Brother,  Zoo heev, kuv xav hai tias koj maj mam  ua mus ntev mus yeej yuav mus tau zoo xwb xwb vim cov tub ntxhai kawm ntawv nyob rau hauv University, lawv yeej paub siv online  lo yog lawv tsi muaj bank tsi muaj credit card lo  lawv mam li  tuaj rau ntawm koj ce mam li tuaj yuav koj cov  merchandises  xwb  ho cov  ua muaj credit card lawm ce lawv yeej yuav tau koj tej lag luam online yooj yim.

Zoo kawg nawb bro, cov tub ntxhai ua lawv yeej rau rau siab kawm tag mus rau qib siab2 li koj lawm cov nov zoo li lawv yeej ua lub neej mus deb kawg lawm thiab,  kuv xav hai tias ntev xyoo tom ntej nov mus  nej cov hlua ua  muaj lub zoo laj lim tswv8 zoo cov nov yuav pom kev deb heev  thiab paub txog kam noj kev hau nyob rau ntiaj teb,  muaj ib hnub nej yuav pab tau  sawv daws nyob rau lub tebchaws  muaj noj muaj hau thiab tau kev lag luam zoo rau yus lub tebchaws.

Yog ib hnub twg, lub teb chaws tig lo ua txoj kev zoo muaj human right lawm ntshe peb cov ua tseem tsi tau lau heev e tseem muaj muaj zog nov kuj xav lo nrog nej nyob. Txawm tsi muaj skill dab tsi lo kuj yuav nqa nyiaj me me lo siv rau lub tebchaws ce twb yog pab tau cov neeg nyob rau hauv lawm.

Kuv muaj neeg nyob rau tim koj coob ma, tab si lawv yog cov neeg liaj neeg teb xwb lawv tsi kawm ntawv lawv tsi muaj skill  dab tsi hlo li, txhua yam ce qws tuaj rau kuv nkau xwb e kuv muaj lo kuv ho pab tsi muaj ce kuv twb pab tsi tau lawv kiag li thiab. Lawv tej poj niam lo yog cov nyab, kuv yog tus them lawv tej nqi tshoob kos tag dho,  tej nyab  muaj tub kiv lo tseem hus rau kuv muab nyiaj lo hus plig  mua qaib tua rau tej nyab noj thiab.  Kuv ib leej nyob rau sab ntuj  Mab dawb yug yaj xwb kuv pab tsi txhua rau sawv dawd. Thov kuv tus siab heev ce  kuv  kawm ntawv tsi siab vim tsi muaj caij kawm, yog kawm ntawv tus kev noj  tsi muaj nyiaj lo them tej vaj tsev  ce thiaj li ua ib siab tsi kawm, tos kuv pom xwb ce kuv tej tub kiv loj tag, lawv twb kawm tiav 4 xyoo yuav luag txua leej lawm ce kuv twb pib ua grandpa lawm thiab.

Txawm li ca lo kuv twb nrog luag muaj vaj muaj tsev zoo 5/6 pua phav  nrog luag nyob, muaj tsheb brand new nrog luag caij lawm thiab ce kuv twb zoo siab heev lawm thiab. Tsi tag li kuv kuj  muaj skill li kuv private thiab, lo yog kuv twb kawm tau kuv daim private pilot  ua yog single engine thiab, kuv twb kawm tau puag thaum kuv muaj 23 xyoo  rau xyoo 86 ntawd lawm thiab ce kuv twb yog zoosiab heev,  kuv twb xav hai tias yog tim nej lub teb chaws  ywj pheej ce yuav coj tej tswv8 nov lo  pab cob qhia kom peb tej tub hlua ntxhai luag nrog luag tej muaj skill  li txoj kev ntshaws thiab. Tab si  xav tau lo kuj tsi nrog xav.

Yeej muaj cov blua nuj nyob rau tim koj thiab tab si ua li wb tham o, muaj nyiaj hauv qab rooj xwb ce  yeej pab tsi tau rau leej twg,  yav tag kuv lo ib zaug rau tim koj,  ntsim nyog cov blua ntuj ntawd  yov tau [url=#65660290] buy[/url] us a dinner butt they didn't, Kuv tseem yog tus  mua xwb ce  yeej consider hai tias  lam yog lub npe muaj nyiaj blua nuj xwb ntshe  yuav pab tsi tau tsoom kwv tij.
Zoosiab heev ua koj kuj muaj zoo business thiab nawb brother.

Koj hais yog lawm os tus tij laug, yog koj muab ntses rau lawv xwb ces lawv noj ntses tas lawv yuav rov tuaj thov ntawm koj. Tabsis yog qhia tau lawv kom lawv txawj nus ntses no ces ib hnub twg lawv yuav tsis thov ntxiv lawm. Tabsis lawv yuav yog tus uas pab lwm tus. Ib yam li kuv tus sponsor hais rau kuv tias yog kuv pab koj tas li xwb ces koj yuav tsis muaj hnub pab tau lwm tus. Nws thiaj qhia kuv tias kom kuv los ua qhov business no uas yog yav tom ntej no yuav vam meej vim txhua leej nyiam kev online lawm xwb. Yog li ntawv kuv thiaj txiav txim siab los invest nrog kuv cov phoojywg txawv tebchaws txog lub online business no. 

Yog koj muaj cov kwv tij tej tus uas muaj cov tub ntxhais uas nyiam kov xov tooj, koj qhia lawv kom tuaj koom peb rooj sab laj uas yog kuv tus sponsor nyob rau tebchaws Singapore, thiab ib niam txiv nyob Malaysia uas muaj income txog $4,000 USD/week yuav tuaj support kuv thiab qhia kev lag luam rau kuv rau hnub tim 16-17/2016 no. Es tuaj nrog kuv kawm paub kev qhia ntawm lawv. Koj muab kuv tus xov tooj rau lawv tau: +85630 592 0612 kuv hu: Xeeb Pov Lauj nyob Vientiane.

Tubzoonraug

Registration date : 2009-12-15

Re: Working Online From Home

Post by Tubzoonraug on October 23rd 2016, 9:11 am

Brother,  kuv cov kwv tij ua nyob rau tim Laos ntawd ce yuav luag tsi paub noj mov li.  Lus Laotian lawv twb yuav luag tsi paub  ce ntshe lawv yuav ua tsi tau txoj hauj lwm ua koj ua nov,  kuv cov kwv tij nov ma  yog muab tau thiab txua kom mus luaj teb ntov ntoo ma paub heev lawm lau,  Hai txog technology ce lawv tsi paub kiag li os. Ib cov muaj muaj nyiaj lo lawv kuj muaj nyiaj dhau lawm vim lawv yog nom yog tswv thiab tej tsheeb ze ce lawv xyov pua paub txog  tej hauj lwm online nov thiab.

Cia kuv mam li share information  rau lawv seb  lawv pua paub txog.  Kuv zoosiab rau koj kawg thiab nawb brother,  koj cov lus muaj 2/3 nqe lus tseem ceeb kawg, xwb li muab ib nqe los hai xwb li nqe hai tais  Yus cob qhia lawv kom lawv txawj lawv nrhiav tau noj lawm ce lawv yuav tsi thov kev pab tag li.  Yog yus pheej pab lawv xwb ce  lawv yuav nriav tsi tau noj ce lawv pheej yuav thov yus tag li xwb.  Nqe nov yog nqe tseem ceeb kawg nkau, yog yus pab tau lawv  thiab cob lawv txawm lawm ce lawv  ho pab tau rau lwm tus lawm thiab ce lawv kuj tsi thuaj thov kev pab ntawm yus lawm.  Cov lus nov ma zoo heev li tiag kuv ntseeg hai tias yog   sawv daws lam paub ntaub ntawv coob thiab txawm computer coob no yuav sib pab tau zoo heev.


sengpor

Registration date : 2016-03-15

Re: Working Online From Home

Post by sengpor on October 23rd 2016, 9:42 am

Tubzoonraug wrote:Brother,  kuv cov kwv tij ua nyob rau tim Laos ntawd ce yuav luag tsi paub noj mov li.  Lus Laotian lawv twb yuav luag tsi paub  ce ntshe lawv yuav ua tsi tau txoj hauj lwm ua koj ua nov,  kuv cov kwv tij nov ma  yog muab tau thiab txua kom mus luaj teb ntov ntoo ma paub heev lawm lau,  Hai txog technology ce lawv tsi paub kiag li os. Ib cov muaj muaj nyiaj lo lawv kuj muaj nyiaj dhau lawm vim lawv yog nom yog tswv thiab tej tsheeb ze ce lawv xyov pua paub txog  tej hauj lwm online nov thiab.

Cia kuv mam li share information  rau lawv seb  lawv pua paub txog.  Kuv zoosiab rau koj kawg thiab nawb brother,  koj cov lus muaj 2/3 nqe lus tseem ceeb kawg, xwb li muab ib nqe los hai xwb li nqe hai tais  Yus cob qhia lawv kom lawv txawj lawv nrhiav tau noj lawm ce lawv yuav tsi thov kev pab tag li.  Yog yus pheej pab lawv xwb ce  lawv yuav nriav tsi tau noj ce lawv pheej yuav thov yus tag li xwb.  Nqe nov yog nqe tseem ceeb kawg nkau, yog yus pab tau lawv  thiab cob lawv txawm lawm ce lawv  ho pab tau rau lwm tus lawm thiab ce lawv kuj tsi thuaj thov kev pab ntawm yus lawm.  Cov lus nov ma zoo heev li tiag kuv ntseeg hai tias yog   sawv daws lam paub ntaub ntawv coob thiab txawm[url=#88246070] computer[/url] coob no yuav sib pab tau zoo heev.


Yog lawm mas kuv yeej nco ntsoov kuv tus sponsor li lus os, vim nws pab kuv ntau heev li lawm. Ntshe kuv kawm twb yuav luag tas li $100,000 USD. Cov haujlwm no ces nws muaj qhov tias teamwork ces sib pab ua mas thiaj mus tau ua ke. Sim hais rau lawv mas saib puas muaj tus xav los es tuaj kuv mam li qhia. Cov tub ntxhais hluas tim no ces yuav luag txhua tus paub siv smart phone lawm os. Li cas los zoo siab tau paub koj nawb, cia saib lub 2017 no peb li office puas muaj training nyob rau New York on Monitoring and Evaluation on Emergency Nutrition Assessment (SMART ENA), yog tau tuaj no mam li tuaj saib koj os. Kuv ces tsis tau so li os. October 31-November 3 ces kuv twb take flight mus rau northern Laos on Monitoring Trip, ces hnub 6-11/11/2016 no twb ho mus Monitoring Trip rau Cambodia lawm thiab. Los txog kiag xwb ces twb ho yuav mus Training nyob rau Bangkok lawm thiab. Khwv kawg li thiab os. Tabsis qho zoo tias yog yus tawm sab nrauv no ces yus ho muaj qhov lawv hu ua Perdiem uas lawv them yus txhua hnub ces kuj khaws tau me me thiab.

Tubzoonraug

Registration date : 2009-12-15

Re: Working Online From Home

Post by Tubzoonraug on October 23rd 2016, 10:07 am

Zoo kawg ma brother, koj yeej tsi tau so kiag li thiab tiag. Yog koj tuaj rau New York no, deb ntawm kuv heev lawm kuv ce nyob rau California os, lub zo Fresno nawb, yog koj lo txog rau kuv lub zos ce koj sau ntawv rau hauv nov ce kuv yeej tuaj check txua sim hawm kuv li tos koj lo saib kuv lo tau os. Kuv ma ua hauj lwm tus tsev kawm ntawv xwb ce kuv yeej muaj sij hawm rau yav tsau ntuj ntawd. Yog lo tau no ho lo saib kuv thiab e koj thiaj li pom hai tias peb Hmoob nyob tim USA nov e lawv ho nyob li ca rau li ca, tus zoo lo muaj tus nyob tha mab da lo muaj tus nyob tsev apartment lo muaj mostly ce lawv yeej own lawv tsev yog feem ntau.


Tubzoonraug

Registration date : 2009-12-15

Re: Working Online From Home

Post by Tubzoonraug on October 23rd 2016, 12:05 pm



sengpor

Registration date : 2016-03-15

Re: Working Online From Home

Post by sengpor on October 24th 2016, 7:59 am

Tubzoonraug wrote:Zoo kawg ma brother, koj yeej tsi tau so kiag li thiab tiag. Yog koj tuaj rau New York no, deb ntawm kuv heev lawm kuv ce nyob rau California os, lub zo Fresno nawb, yog koj lo txog rau kuv lub zos ce koj  sau ntawv rau hauv nov ce kuv yeej tuaj check txua sim hawm kuv li  tos koj lo saib kuv lo tau os. Kuv ma  ua hauj lwm  tus tsev kawm ntawv xwb ce kuv yeej muaj sij hawm rau yav  tsau ntuj ntawd.  Yog lo tau no ho lo saib kuv thiab e koj thiaj li pom hai tias  peb Hmoob nyob  tim USA nov e lawv ho nyob li ca rau li ca, tus zoo lo muaj  tus  nyob tha mab da lo muaj tus nyob tsev apartment lo muaj mostly ce lawv yeej own lawv tsev yog feem ntau.

Ua li os, cia saib puas tau tuaj os, yog tsis tau tuaj no ces xyoo 2017 kuv kawm tas kuv li Master Degree mam li apply visa tuaj celebrate kuv li degree tim ko li ib ob weeks os. Zoo siab uas tau paub koj, kuv ib tug kwv tij nyob rau California thiab os, he is a nurse. Nws yawg thiab kuv yawg yog ob tug kwv tij os. Hos kuv tus phauj kiag ntawm xub ntiag nyob rau Portland Orengo.

Tubzoonraug

Registration date : 2009-12-15

Re: Working Online From Home

Post by Tubzoonraug on October 24th 2016, 3:30 pm

Zoo heev ma brother, thaum ub cov lau yeej tsi pub kuv tsev neeg yuav Lauj Kiab toom tsev neeg, vim kuv pog koob  mus yuav lauj Kiab toom txiv ce mam li mus yug tau Lauj Kiab Toom. Yog li nov  Lauj kiab toom yog kuv yawg tus kwv lawm,   e kuv txiv hus ua txiv ntawm Kiab toom, ho kuv hus yawg kiab toom,  Kuv txiv nrog Faiv Ntaj Lauj lawv ib phaj.

Tom qab nov kuv txiv tus tij laug tib 2 tuag, ce kuv txiv tus niam tij  mus yuav  Hmoob Lauj thiab coj ib plab menyuam Hmoob Yaj mus yug tau hus ua Xaiv Tsu Lauj, thiaj li yug tau Nai Koos Nom Tub Lauj lawv mus rau Lab lauj lawv pab nyob rau NC...  Tab si twb yog 2  tiam neeg lawm  tab si lawv yeej sib yuav lawv tag zog lawm thiab ce  cov niag lau tuag tag lawm ce cov hlua niam nov tuaj lawv   yuav tau lawm ok lawm vim twb tsi yog yus xeem lawm ce yeej sib yuav tau lawm.

Kuv niam kuv txiv lawv yog Hmoob nyob rau Noom Hej.  Thoj Tub lawv   thiab peb yog tsev neeg thiab tab si nyia muaj nyia pog yawg lawm sub, kuv nrog Thoj Tub yaj ua nyob rau tim nej ib phaj kuv ua nws kwv, ho thoj tub cov menyuam hus kuv ua txiv ntxawm.

Kuv lam tham li nov rau koj xwb ib ntsi lwm tus  ho  xav yuav ke thiab.


sengpor

Registration date : 2016-03-15

Re: Working Online From Home

Post by sengpor on October 25th 2016, 7:45 am

Tubzoonraug wrote:Zoo heev ma brother, thaum ub cov lau yeej tsi pub kuv tsev neeg yuav Lauj Kiab toom tsev neeg, vim kuv pog koob  mus yuav lauj Kiab toom txiv ce mam li mus yug tau Lauj Kiab Toom. Yog li nov  Lauj kiab toom yog kuv yawg tus kwv lawm,   e kuv txiv hus ua txiv ntawm Kiab toom, ho kuv hus yawg kiab toom,  Kuv txiv nrog Faiv Ntaj Lauj lawv ib phaj.

Tom qab nov kuv txiv tus tij laug tib 2 tuag, ce kuv txiv tus niam tij  mus yuav  Hmoob Lauj thiab coj ib plab menyuam Hmoob Yaj mus yug tau hus ua Xaiv Tsu Lauj, thiaj li yug tau Nai Koos Nom Tub Lauj lawv mus rau Lab lauj lawv pab nyob rau NC...  Tab si twb yog 2  tiam neeg lawm  tab si lawv yeej sib yuav lawv tag zog lawm thiab ce  cov niag lau tuag tag lawm ce cov hlua niam nov tuaj lawv   yuav tau lawm ok lawm vim twb tsi yog yus xeem lawm ce yeej sib yuav tau lawm.

Kuv niam kuv txiv lawv yog Hmoob nyob rau Noom Hej.  Thoj Tub lawv   thiab peb yog tsev neeg thiab tab si nyia muaj nyia pog yawg lawm sub, kuv nrog Thoj Tub yaj ua nyob rau tim nej ib phaj kuv ua nws kwv, ho thoj tub cov menyuam hus kuv ua txiv ntxawm.

Kuv lam tham li nov rau koj xwb ib ntsi lwm tus  ho  xav yuav ke thiab.


Tsis ua cas cia ua kev kawm paub xwb kuv los kuj yuav pojniam hmoob xeem yaj nyob rau sab Xiengkhouang thiab os.

Tubzoonraug

Registration date : 2009-12-15

Re: Working Online From Home

Post by Tubzoonraug on October 27th 2016, 9:14 pm

Lov, cov ntxhai Hmoob Yaj nyob rau sab Xeev Khuam ce mostly yog kuv cov xeeb ntxwv ntau xwb os. Yog cov Hmoob yaj ua yog cov nrog luag ua nom tswv ce kuj ze rau kuv ho yog cov nyob rau sab Sumnue ma tsi yog lawm. cov Nom Hej lo mus rau Vientiane tej nov ce puav leej yog ib tug kwv tij thaum ub pog thiab yawg lawv yus los nkau xwb os. Kuv tuaj rau tim USA nov thaum kuv muaj li 17/18 xyoo lawm e kuv tsi paub zoo txog lub tebchaws koj nyob. Kuv yeej kawm ntawv tag P 6 nyob rau Bang Xon Nas Xus ma. thaum kawm tag P 6 ce lub tebchaws khiav tag lawm ce cia li tsi tau kawm lo txog kiag rau xyoo 80 mam li tuaj poob rau Bang Vinai Camps os. Ces xyoo 80 lub 6 hli kuv nyob rau USA lawm m uab hai ce kuv poob rau 0 Vibnai tau 5 hli xwb lo yog, 80/6 hli ce kuv twb tuaj rau USA lawm thaum nov ma hlua heev lam tuaj ua neej xwb ce niaj hnub mus ntxhua tai diav hauv restaurant xwb os. Poj niam lo hlua heev kuv lo hlua heev li thiab.

Kuv ce yeej ua neej li ntawd lo txog rau tam sim nov thiab ma. Kuv ce twb tsi nyiam Casino, tsi nyiam club, tsi nyiam party. Tsi nyiam cuav zos. Yog kev ploj tuag ma kuv hnov kuv mus nrog lawv nyob thiab. Yog luag muaj noj muaj hau e hus kuv no kuv mus thiab. Dua li ce kuv tsi mus qhov twg li os.

Kuv kuj tsi ua liaj ua teb thiab ce kuv tsi paub ua liaj ua teb, kuv khwv noj hauv American tej tsev kawm ntawv xwb mus nrog luag tus vaj tus tsev thiab xwb os, Yeej tsi yog Teacher tsua yog Maintenance xwb os. Lam ua lam nyob xwb yuav kom muaj nyiaj blua nuj li lawv tej ua yeeb ua tshuaj ma tsi muaj, yuav kom muaj li luag cov ua liaj ua teb lo tsi muaj, tsuav txau them tsev thiab kav hlau hli xwb ce lam nyob lawm xwb, tab si kuj luag tau vaj tsev zoo tsheb tshiab zoo li ntawd nkau xwb os,

Ib qhov zoo rau cov ua hlauj lwm ma, nws muaj health insurance zoo muaj nyiaj retirement tej nov os. cov ua tsi zoo rau cov tsi ua kam ma lawv tsi muaj nyiaj lau thaum lawv lau ce lawv tau nyiaj lau tsawg tsawg xwb thiab muaj mob nkeeg lawv tsi muaj medical mus kho mob ce lawv yuav tau siv lawv pob nyiaj ua lawv muab qhwv tseg ntawd xwb.


Sponsored content

Re: Working Online From Home

Post by Sponsored content Today at 12:08 am

  • Reply to topic

Current date/time is December 4th 2016, 12:08 am